Not known Facts About کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

برای اطلاع و مشاوره کامل در مورد ​​هزینه های کارشناسی و مکانیکی خودرو می توانید به سایت تامین خودرو مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کنند.

مکانیک های سیار برای تعمیر اتومبیل در هرکجایی که باشید به شما مراجعه می کنند.

بروسکوپ دوربینی کوچکی میباشد که به وسیله آن نقاط غیر قابل رویت مانند پشت گلگیرها، داخل شاسی‌ها، داخل درب و ستون ها را می‌توانید ببینید.

ترمز و سایر قسمت ها روی این شاسی ها سوار شده اند. در تصادفات شدید اگر ضربه ای

کارنامه ارائه‌دهنده خدمات تخصصی خودرو مانند کارشناسی، خرید و فروش، سرویس دوره‌ای و خرید اقساطی است.

همان گونه که گفته شد بر خلاف معاینه فنی هیچ اجباری برای کارشناسی خودرو وجود ندارد و افراد در قبال پرداخت هزینه مشخص اقدام به این کار می نمایند.

شرکت تامین خودرو آزمون با وجود مکانیک های قابل اعتماد با قیمت مناسب می تواند ماشین را تعمیر و کارشناسی کند.

پس از بازدید خودرو توسط کارشناس خودرو و بررسی کامل قطعات و بخش های مختلف خودرو برگه ای رسمی با مهر کارشناس خودرو و نهاد مربوطه به عنوان سند کارشناسی خودرو تحویل مشتری خواهد گردید.

تشخیص رنگ شدگی مجدد بدنه به نوعی نشانگر تصادفی بودن خودرو کارشناس سیار ماشین و در نتیجه احتمال ایرادات فنی خودرو می باشد.

این مرحله قطعات بدنه که تعویض شده اند و قسمت های رنگ شده خودرو مشخص خواهد شد.

شرکت تابش خودرو

در این سرویس پس از ثبت درخواست، برای انجام کارشناسی باید به یکی از مراکز کارنامه مراجعه کنید.

در گام بعدی مرکز با توجه به آدرس مشتری نزدیکترین کارشناس خود را به محل اعزام می کند. مورد سوم که بیشتر برای قیمت گذاری مورد استفاده قرار می گیرد، کارشناسی آنلاین خودرو می باشد.

از آنجا که فرآیند کارشناسی ممکن است در موارد کمی با خطا نیز مواجه باشد، امکان شکایت و رسیدگی به این موضوع در کارنامه وجود دارد.

Report this wiki page